Siyasi Manzar
Top News فن فنکار

ریلائنس رٹیل کی برطانوی فیشن کمپنی ASOS کے ساتھ شراکت داری

برطانوی فیشن کمپنی ASOS کے پروڈکٹس بھارت میں فروخت کرے گاریلائنس رٹیل

نئی دہلی، 16 مئی، 2024 ۔ریلائنس ریٹیل نے ہندوستان میں برطانیہ کی مشہور آن لائن فیشن کمپنی ASOS کی مصنوعات فروخت کرنے کے لیے ایک طویل مدتی شراکت داری کی ہے۔ لائسنسنگ معاہدے کے تحت، ریلائنس ریٹیل ASOS پروڈکٹس کو ہندوستان میں تمام آن لائن اور آف لائن چینلز پر صارفین کو دستیاب کرائے گا۔ ASOS دنیا بھر کے نوجوان فیشن سے محبت کرنے والوں میں بہت مقبول ہے۔ کمپنی کی مصنوعات 200 سے زائد مارکیٹوں میں دستیاب ہیں۔

شراکت داری پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے ریلائنس ریٹل وینچرز لمیٹڈ کی ڈائریکٹر ایشا امبانی نے کہا، "ہم اپنے فیشن فیملی میں ASOS کا خیرمقدم کرتے ہیں، جو کہ ہندوستانی بازاروں میں عالمی فیشن کے رجحانات لانے کے لیے ہمارے عزم میں ایک اہم سنگ میل ہے۔ یہ شراکت داری ہندوستان کی سرکردہ خوردہ منڈیوں میں ہماری مضبوط پوزیشن کی عکاسی کرتی ہے، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ ہمارے صارفین کو جدید ترین فیشن تک رسائی حاصل ہو، وہ فیشن جو وہ چاہتے ہیں۔

 

ASOS کے چیف ایگزیکٹو آفیسرز جو س انٹینو راموسنے کہا، ریلائنس رٹیل کے ساتھ مل کر، ہم اپنے کچھ فیشن کی قیادت والے برانڈز کو ہندوستان میں صارفین کے لیے لانے کے لیے پرجوش ہیں جس میں ASOS ڈیزائن ہیں جو کہ دنیا کا سب سے بڑا برطانوی فیشن برانڈ ہے۔
ریلائنس رٹیل وینچرز لمیٹڈ( ریلائنس رٹیل) ،آر آئی ایل ( ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ) گرو پ کے تحت م تمامخوردہ کمپنیوں کی ہولڈنگ کمپنی ہے۔ ریلائنس ریٹیل 18,836 سے زیادہ اسٹورز اور ڈیجیٹل ای کامرس پلیٹ فارمز کا ایک مربوط اومنی چینل نیٹ ورک چلاتا ہے۔ ریلائنس ریٹیل نے اپنے نئے کامرس اقدام کے ذریعے 30 لاکھ سے زیادہ تاجروں کے ساتھ شراکت داری کی ہے۔

Related posts

 انڈیا اتحاد کی لوک سبھا کی سیٹیں جیتنے کے بعد، بگڑتے ہوئے امن و امان اور حفاظت کی ذمہ داری کانگریس کی ہوگی: ہارون یوسف

Siyasi Manzar

’’خلیج فارس ‘‘ کے قومی دن پر ایران کلچرہاؤس میں سمپوزیم

Siyasi Manzar

اننت امبانی اور رادھیکا مرچنٹ کی شادی کی تیاریاں شروع

Siyasi Manzar