Siyasi Manzar
Top News قومی خبریں

گجرات میں آگ لگنے سے 10 ہلاک ،مرنےوالوں میں بچے بھی شامل ،مہلوکین کی تعداد میں اضافے کا اندیشہ

راجکوٹ 25 مئی ، راجکوٹ کے گیمنگ زون میں اگ لگنے سے اب تک 10 افراد ہلاک ہو چکے ہیں، مرنے والوں کی تعداد بڑھ سکتی ہے۔
آج ویک اینڈ ہونے کی وجہ سے بہت سے خاندان اپنے بچوں کے ساتھ ہمیشہ کی طرح TRP مال کے گیم زون میں پہنچ چکے تھے۔ اس دوران اچانک آگ بھڑک اٹھی اور افراتفری مچ گئی۔ آگ اتنی شدید تھی کہ دھویں کے بادل 5 کلومیٹر دور تک دیکھے گئے۔ آگ اور دھوئیں کے درمیان گیم زون میں بہت سے لوگوں کے پھنسے ہونے کا خدشہ ہے۔
گجرات کے راجکوٹ میں نانموا روڈ پر واقع ٹی آر پی مال کے گیم زون میں ہفتہ کو زبردست آگ لگ گئی۔
موصولہ خبر کے مطابق راجکوٹ۔ گجرات کے راجکوٹ میں نانموا روڈ پر واقع ٹی آر پی مال کے گیم زون میں ہفتہ کو زبردست آگ لگ گئی۔ خبر لکھے جانے تک اس حادثے میں دس افراد ہلاک ہو چکے تھے جن میں بچے بھی شامل ہیں۔ واقعے کی اطلاع ملتے ہی فائر بریگیڈ کی ٹیم موقع پر پہنچ گئی۔ فی الحال آگ بجھانے کی کوششیں کی جارہی ہیں۔
آگ اور دھوئیں کے درمیان گیم زون میں بہت سے لوگوں کے پھنسے ہونے کا خدشہ ہے۔ ٹی آر پی مال میں بڑھتی ہوئی آگ کو دیکھتے ہوئے فائر بریگیڈ کی کئی گاڑیاں موقع پر پہنچ گئیں۔ ان کی طرف سے مسلسل حفاظتی اقدامات کیے جا رہے ہیں۔ اس کے علاوہ پورے علاقے کو پولیس نے گھیرے میں لے لیا ہے۔ مقامی لوگوں نے بتایا کہ چھٹیوں کے موسم میں یہاں بچے بڑی تعداد میں آتے ہیں، اسی دوران یہ واقعہ پیش آیا۔ اس وقت یہاں بچوں کا بہت ہجوم تھا۔
دوسری جانب واقعہ کی اطلاع ملتے ہی سٹی بی جے پی صدر مکیش دوشی بھی موقع پر پہنچ گئے۔ انہوں نے کہا کہ فی الحال ترجیح آگ کو بجھانا ہے۔ اس معاملے میں جو بھی ذمہ دار ہوگا اسے بخشا نہیں جائے گا۔
چیف منسٹر بھوپیندر پٹیل نے فوری راحت اور بچاو? کے کاموں کی ہدایات دیں۔
گجرات کے وزیر اعلی بھوپیندر پٹیل نے TRP مال کے گیم زون میں آگ لگنے کے واقعہ کے حوالے سے سوشل میڈیا پلیٹ فارم X پر ایک پوسٹ کی ہے۔ پوسٹ میں انہوں نے لکھا، "راجکوٹ کے گیم زون میں آگ لگنے کے واقعے میں میونسپل کارپوریشن اور انتظامیہ کو فوری طور پر بچاو? اور راحت کے کاموں کی ہدایات دی گئی ہیں، اس کے ساتھ ساتھ ترجیح دینے کی بھی ہدایات دی گئی ہیں۔ زخمیوں کے فوری علاج کے انتظامات۔”

Related posts

نئی نسل کو وسیع النظری کے ساتھ اسلامی تعلیمات کا مطالعہ کرنا چاہئے

Siyasi Manzar

Dr. Mohammad Ayub :اسمبلی انتخاب میں تین صوبوں کے نتائج پر مسلمانوں کو نظرثانی کی ضرورت :ڈاکٹر ایوب

Siyasi Manzar

ہندوستان کی سرگرم اجتماعی زندگی میں مولانا آزاد کے نقوش ہرجگہ ملیں گے ۔پروفیسر شافع قدوائی

Siyasi Manzar