Siyasi Manzar
کھیل

پی ایم مودی ورلڈ کپ فائنل دیکھنے احمد آباد پہنچیں گے!

آسٹریلیا کے وزیر اعظم اور نائب وزیر اعظم کو بھی میچ دیکھنے کی دعوت۔ سوریا کرن کی ٹیم ایئر شو دکھائے گی

احمد آباد17،نومبر،آسٹریلیا کے وزیر اعظم انتھونی البانی اس سال مارچ میں ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ نریندر مودی اسٹیڈیم آئے تھے۔ون ڈے ورلڈ کپ کا فائنل 19 نومبر کو بھارت اور آسٹریلیا کے درمیان احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں کھیلا جانا ہے۔ فائنل میچ دیکھنے کے لیے ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی مہمان خصوصی ہو سکتے ہیں اور آسٹریلیا کے وزیر اعظم انتھونی البانیس کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔
ہندوستانی کپتان ایم ایس دھونی اور کپل دیو بھی میچ دیکھنے احمد آباد پہنچ سکتے ہیں۔ کپل دیو کی کپتانی میں ہندوستان نے پہلا ون ڈے ورلڈ کپ 1983 میں جیتا تھا۔ جبکہ اس کے بعد 2011 میں مہندر سنگھ دھونی کی کپتانی میں ہندوستان نے دوسری بار ورلڈ کپ کا ٹائٹل جیتا تھا۔

اس کے علاوہ ہندوستانی کھلاڑیوں، سابق ہندوستانی لیجنڈ سچن ٹنڈولکر، ہاردک پانڈیا کے اہل خانہ بھی احمد آباد پہنچ سکتے ہیں۔ فائنل میچ کے لیے بی سی سی آئی کے حکام، آئی سی سی کے سینئر حکام اور مختلف ریاستی ایسوسی ایشنز کے اراکین بھی نریندر مودی اسٹیڈیم میں موجود ہوں گے۔

اس سال 9 مارچ کو بھارت اور آسٹریلیا کے درمیان کھیلے گئے ٹیسٹ میچ کے دوران آسٹریلیا کے وزیر اعظم اور ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی اسٹیڈیم پہنچے تھے۔ دونوں ٹیموں کے کپتانوں کے ساتھ تصاویر بھی لی گئیں۔
آسٹریلیائی وزیر اعظم اور ہندوستانی وزیر اعظم 9 مارچ 2023 کو احمد آباد ٹیسٹ میچ کے دوران قومی ترانے میں کھلاڑیوں کے ساتھ شامل ہوئے۔

ٹیم انڈیا احمد آباد پہنچ گئی۔
ٹیم انڈیا فائنل میچ کے لیے جمعرات کو دیر شام احمد آباد پہنچ گئی۔ ٹیم آج یعنی جمعہ کو پہلے پریکٹس سیشن میں شرکت کرے گی۔ ہندوستانی ٹیم نے آخری بار 2011 میں ورلڈ کپ کا خطاب جیتا تھا۔ اس کے علاوہ آخری بار آئی سی سی ٹرافی 2013 میں جیتی تھی۔

Related posts

"Khel Diwas” by Association for Development of Nizamuddin:ایسو سی ایشن فار ڈیولپمنٹ آف نظام الدین کی جانب سے’’ کھیل دیوس ‘‘

Siyasi Manzar

آسٹریلیا 8ویں مرتبہ ورلڈ کپ کے فائنل میں،ایک بار پھر ٹوٹ گیا جنوبی افریقہ کا دِل، 19 نومبر کو انڈیا سے ہوگا مقابلہ

Siyasi Manzar

کرکٹ ورلڈ کپ فائنل میچ آج دوپہر دو بجے سےہوگاشروع دو عالمی چیمپئن ٹیم کے درمیان IND vs AUS Final

Siyasi Manzar

Leave a Comment