Siyasi Manzar
کھیل

ہندوستانی ٹیم نے راجکوٹ میں رقم کی تاریخ، ٹیسٹ کرکٹ میں درج کی سب سے بڑی جیت، انگریزوں کو دی مات

3rd Test, Rajkot, February 15 – 18, 2024, England tour of India

ہندوستانی ٹیم نے انگلینڈ کو راجکوٹ ٹیسٹ میں کراری شکست دی ہے، جس کے بعد ٹیم انڈیا نے 5 میچوں کی سیریز میں 2-1 کی برتری حاصل کر لی ہے۔ سیریز کا چوتھا مقابلہ 23 فروری کو رانچی میں کھیلا جائے گا

راجکوٹ: ہندوستان نے انگلینڈ کے خلاف راجکوٹ ٹیسٹ میچ 434 رنز سے جیت لیا ہے۔ ہندوستان نے انگلینڈ کو جیت کے لیے 557 رنز کا ہدف دیا تھا، جس کے تعاقب میں انگلش ٹیم بے بس نظر آئی اور چوتھے دن کے آخری سیشن میں 122 رنز پر ڈھیر ہو گئی۔ اس جیت کے ساتھ ہی روہت بریگیڈ نے پانچ میچوں کی ٹیسٹ سیریز میں 2-1 کی برتری حاصل کر لی ہے۔ ٹیسٹ سیریز کا چوتھا میچ 23 فروری سے رانچی میں کھیلا جائے گا۔
یہ ٹیسٹ تاریخ میں ہندوستانی ٹیم کی سب سے بڑی فتح ہے۔ اس سے پہلے اس کی سب سے بڑی فتح دسمبر 2021 میں ہوئی تھی، جب اس نے نے وانکھیڑے ٹیسٹ میچ میں نیوزی لینڈ کو 372 رنز سے شکست دی تھی۔ انگلینڈ کی جانب سے دوسری اننگز میں مارک ووڈ نے سب سے زیادہ 33 رنز بنائے۔ بھارت کی جانب سے رویندر جڈیجہ نے سب سے زیادہ 5 وکٹیں حاصل کیں۔
چوتھے دن کے کھیل میں ہندوستانی ٹیم کی شروعات شاندار رہی۔ شبھمن گل اور کلدیپ یادو نے مل کر تقریباً ایک گھنٹے تک انگلش گیند بازوں کو پریشان کیا۔ ایسا لگ رہا تھا کہ گل اپنی سنچری مکمل کر لیں گے لیکن کلدیپ یادیو کے ساتھ غلط فہمی کے باعث وہ رن آؤٹ ہو گئے۔ گیل نے 151 گیندوں پر 91 رنز بنائے جس میں 9 چوکے اور دو چھکے شامل تھے۔

گل کے آؤٹ ہونے کے بعد یشسوی جیسوال کریز پر آئے۔ جیسوال تیسرے دن کے کھیل میں سنچری بنانے کے بعد ریٹائرڈ ہرٹ ہو گئے تھے۔ تاہم اس دوران ہندوستان نے کلدیپ یادیو کی وکٹ بھی گنوائی جو ریحان احمد کی گیند پر جو روٹ کے ہاتھوں کیچ ہو گئے۔ اس کے بعد یشسوی جیسوال اور سرفراز خان نے مل کر ہندوستان کو کافی مضبوط پوزیشن میں پہنچا دیا۔
یشسوی جیسوال اور سرفراز خان نے مل کر پانچویں وکٹ کے لیے 172 رنز کی ناقابل شکست شراکت قائم کی۔ یشسوی نے 236 گیندوں پر 214 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی۔ یشسوی نے اپنی اننگز میں 14 چوکے اور 12 چھکے لگائے۔ جبکہ سرفراز خان نے ناقابل شکست 68 رنز بنائے۔
خیال رہے کہ دوسری اننگز میں ہندوستان کی شروعات مستحکم رہی۔ کپتان روہت شرما نے کچھ طاقتور شاٹس لگائے تاہم وہ اپنی اننگز کو زیادہ آگے نہ لے جا سکے اور 19 رنز کے ذاتی سکور پر آؤٹ ہو گئے۔ تیسرے دن چائے کے وقت سے کچھ دیر پہلے روہت جو روٹ کی گیند پر ایل بی ڈبلیو آؤٹ ہوئے۔ اس کے بعد شبھمن گل اور یشسوی جیسوال نے مل کر ہندوستانی ٹیم کی کمان سنبھالی۔
یشسوی نے اپنی سنچری 122 گیندوں میں مکمل کی جس میں 9 چوکے اور پانچ چھکے شامل تھے۔ یشسوی 104 رنز بنانے کے بعد ریٹائرڈ ہرٹ ہو گئے۔ اس کے بعد رجت پاٹیدار کریز پر آئے، حالانکہ رجت کچھ خاص نہ کر سکے، وہ کھاتہ کھولے بغیر ہی ٹام ہارٹلی کا شکار بن گئے۔ اس کے بعد گل اور کلدیپ نے تیسرے دن ہندوستان کو مزید نقصان نہیں اٹھانے دیا۔ ہندوستان نے تیسرے دن اسٹمپ تک دو وکٹوں پر 196 رنز بنائے تھے۔

Related posts

کوہلی نے اپنے یومِ پیدائش پر کیا کمال، ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکرکی سب سے زیادہ وَنڈے سنچری کی برابری

Siyasi Manzar

بنگلہ دیش نے سری لنکاکو 3 وکٹ سے دی شکست

Siyasi Manzar

India vs Australia: گلین میکسویل نےٹیم انڈیا کے منہ سے چھینی جیت

Siyasi Manzar

Leave a Comment