Siyasi Manzar
کاروباری خبریں

AJIO نے بگ بولڈ سیل کا اعلان کیا

ابتدائی رسائی کے دوران BAU پر آرڈرز میں 40% اضافہ ہوا ہے
ممبئی، 6 دسمبر(ایس ایم نیوز) ۔ہندوستان کے پریمیئر فیشن ای-ٹیلر AJIO نے آج 7 دسمبر 2023 سے شروع ہونے والے اپنے فلیگ شپ ایونٹ ‘ بگ بولڈ سیل’ کا اعلان کیا جس کا آغاز  ایڈیڈاس کے ذریعے کیا جاتا ہے اور سپرڈرائی کے تعاون سے ہوتا ہے۔ بگ بولڈ سیل (BBS) کے اب تک کے سب سے بڑے ایڈیشن میں، صارفین 5500+ برانڈز میں خریداری کر سکتے ہیں جو 1.6 ملین سے زیادہ کیوریٹڈ فیشن سٹائل پیش کرتے ہیں، جو ایک بے مثال خریداری کا تجربہ فراہم کرتے ہیں۔
بی بی ایس فیشن، طرز زندگی، گھر اور سجاوٹ، زیورات، خوبصورتی اور ذاتی نگہداشت جیسے زمروں میں بہترین ڈیلز اور پیشکشوں کے ساتھ خصوصی بین الاقوامی برانڈز، ملکیتی لیبلز اور آبائی برانڈز کے ایک بڑے انتخاب سے 19,000+ پن کوڈز کے صارفین کو ہندوستان میں دکان پر دیکھے گا۔ صارفین بڑی بچت کر سکتے ہیں اور آئی سی  آئی سی آئی کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈ استعمال کرنے پر 10% تک کی اضافی فوری رعایت کے ساتھ ٹاپ برانڈز اور زمروں میں 50-90% تک کی چھوٹ حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ چھوٹ ایڈیڈاس، سپر ڈرائی، نائیکے،  پوما، گیپ،  ایسکس،  یو  ایس پی اے، نیو بلینس،  آرمر، سٹیو  ماڈین، ٹومی ہلفیگر، ڈیزل،  کالوین کلین، مائیکل  کورس، ریتو،  لیوز،  مارکس اینڈ سپینسر،   ارمانی  ایکسچینج،  موجی،  ایس اے  ایم، بوڈا جینز کمپنی، فائرے روز،  پارٹیکو،  کاسیو ، لیکمے اور  مے بیلائنس  جیسےبرانڈز پر دستیاب ہے۔
اس اعلان پر تبصرہ کرتے ہوئے، AJIO کے سی ای او ونیت نائر نے کہا، "بگ بولڈ سیل سب سے زیادہ مقبول سیل ایونٹس میں سے ایک رہا ہے جس کے صارفین بے صبری سے ایڈیشن کے بعد ایڈیشن کے منتظر ہیں۔ جب سے ابتدائی رسائی شروع ہوئی ہے، ہم نے پہلے ہی  بی اے یو پر آرڈرز میں 40% اضافہ دیکھا ہے۔ سب سے بڑے برانڈز اور دلیر ترین پیشکشوں کے ساتھ، ہمارا مقصد اس شاپنگ سیزن میں صارفین کو خوش کرنا ہے۔”
شردھا کپور اپنے والد شکتی کپور کے ساتھ اس بار لانچ کمپین فلم میں واپس آگئی ہیں۔ باپ بیٹی کی جوڑی ناظرین کے دل میں سب سے گرم گوشہ لے جاتی ہے کیونکہ وہ AJIO پر دستیاب سب سے بڑے برانڈز کی تعریف کرتے ہیں۔ یہ فلم ایک باپ اور بیٹی کے درمیان بندھن کی دل دہلا دینے والی تصویر کشی ہے، اور یہ ایک ساتھ خریداری کرنے کی خوشی کو مکمل طور پر قید کرتی ہے۔ 360 ڈگری مہم ٹی وی، او ٹی ٹی، سماجی، ڈیجیٹل اور پرنٹ پر چلائی جائے گی۔

Related posts

Reliance Foundation ‘Vantara’:ریلائنس فاؤنڈیشن نےجانوروں کی دیکھ بھال اوربحالی کیلئے’ونتارا‘ کا اعلان کیا

Siyasi Manzar

RELIANCE INDUSTRIES LIMITED:مکیش امبانی برانڈ گارجین شپ انڈیکس2024 میں عالمی سطح پر دوسرےمقام پر

Siyasi Manzar

ریلائنس ریٹیل اور  بیوٹی ریٹیل سیفورا نے ہاتھ ملایا

Siyasi Manzar

Leave a Comment