Siyasi Manzar
کھیل

World Test Championship (2023-2025) – Points Table:بنگلہ دیش نے ہندوستان کو چھوڑا پیچھے، پاکستانی ٹیم ٹاپ پر قابض

بنگلہ دیش نے نیوزی لینڈ کو 150 رنوں کے بڑے فرق سے ہراکر 2 میچوں کی ٹسٹ سیریز میں 0-1 کی سبقت بنالی ہے۔ اس جیت سے میزبان بنگلہ دیش کی ٹیم کو ورلڈ ٹسٹ چمپئن شپ کے پوائنٹ ٹیبل میں کھاتہ کھل گیا ہے۔ نجم الحسین شنٹو کی کپتانی میں کھیل رہی بنگلہ دیش کی ٹیم ہندوستان کو پیچھے چھوڑ کر دوسرے نمبر پر پہنچ گئی ہے جبکہ پاکستان پہلے نمبر پر قابض ہے۔ گزشتہ 23 ماہ میں بنگلہ دیش کی نیوزی لینڈ کے خلاف ٹسٹ میچ میں یہ دوسری جیت ہے۔ بنگلہ ٹائیگرس نے اپنے گھر میں پہلی بار ٹسٹ میں نیوزی لینڈ کی ٹیم کو ہرایا ہے۔
موجودہ سیزن میں بنگلہ دیش کی ٹیم پہلی بار ٹسٹ کھیلنے اتری تھی۔ اس نے نیوزی لینڈ کو ہراکرپورے 100 پوائنٹ حاصل کئے۔ اس جیت سے اسے 12 پوائنٹ ملے۔ اس پوائنٹ کے ساتھ بنگلہ دیش کی ٹیم ہندوستان کو پیچھے چھوڑ کر دوسرے نمبر پر پہنچ گئی ہے۔ ہندوستانی ٹیم نے اس سیزن میں ابھی تک دو ٹسٹ میچ کھیلے ہیں۔ ویسٹ انڈیز کے خلاف ٹیم انڈیا نے ایک ٹسٹ ڈرا کھیلا تھا جبکہ ایک میں اسے جیت ملی تھی۔ 66.67 فیصد اور 16 پوائنٹ کے ساتھ دوسرے نمبر پر کھسک گیا ہے۔
ورلڈ ٹسٹ چمپئن شپ میں رینکنگ کا تعین جیت فیصد کی بنیاد پر ہوتا ہے۔ اس لئے ہندوستانی ٹیم کو بنگلہ دیش نے پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ ڈبلیو ٹی سی پوائنٹ ٹیبل میں پاکستان کی ٹیم پہلے نمبر پر ہے۔ پاکستان نے اس سیزن میں کھیلے گئے اپنے دونوں ٹسٹ میچ میں جیت حاصل کی ہے۔ پاکستان کی ٹیم کے 24 پوائنٹ ہیں اور وہ 100 فیصد جیت پوائنٹ کے ساتھ پہلے نمبر پر ہے۔

Related posts

کوہلی نے اپنے یومِ پیدائش پر کیا کمال، ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکرکی سب سے زیادہ وَنڈے سنچری کی برابری

Siyasi Manzar

انڈیا نےنیدرلینڈز کو شکست دے کر مسلسل نویں جیت حاصل کی ہے India vs Netherlands

Siyasi Manzar

انڈیا نے جنوبی افریقہ کو 243 رنز سے ہرایا

Siyasi Manzar

Leave a Comment