Siyasi Manzar
کاروباری خبریں

ریلائنس ریٹیل اور  بیوٹی ریٹیل سیفورا نے ہاتھ ملایا

نئی دہلی، 3 نومبر، 2023 ۔دنیا کی مشہور بیوٹی پروڈکٹ ریٹیلر سیفورا نے ریلائنس بیوٹی اینڈ پرسنل کیئر لمیٹڈ کے ساتھ شراکت کا اعلان کیا ہے۔ یہ ریلائنس  رٹیل وینچرز لمیٹڈ( آر آر وی ایل)کا مکمل ملکیتی ماتحت ادارہ ہے۔ یہ شراکت داریآر  آر وی ایل  کو ہندوستان میں تمام آن لائن اور آف لائن چینلز پر  سیفورا مصنوعات فروخت کرنے کے حقوق دے گی۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ  سیفورا  2012 سے ہندوستان میں اپنی مصنوعات فروخت کر رہی ہے اور خوبصورتی کے شعبے میں بہت مقبول ہے۔
اس شراکت داری پر  سیفورا کی ایشیا پریزیڈنٹعالیہ گوگی نے کہا، "ہم اپنے کاروبار کو تبدیل کرنے کے لیے ہندوستان کے سب سے بڑے ریٹیل گروپ کے ساتھ شراکت داری کے لیے بہت پرجوش ہیں۔ بڑھتی ہوئی دولت، بڑھتی ہوئی شہری کاری اور سوشل میڈیا کے پھیلاؤ نے خوبصورتی کے بارے میں بیداری پیدا کی ہے، جس سے خوبصورتی سے متعلق پروڈکٹس کے لیے نئے مواقع کھلے ہیں۔ یہ ہمارے لیے ایک مناسب وقت ہے کہ ہم اپنی موجودگی کو وسعت دیں اور مارکیٹ میں مخصوص برانڈز لانچ کریں۔
ریلائنس ریٹیل وینچرز لمیٹڈ    کے ڈائریکٹر وی سبرامنیم  نے اس موقع پر  کہا، "تیزی سے بڑھتی ہوئی ہندوستانی بیوٹی مارکیٹ میں صارفین کی نئی نسل کے لیے ایک مضبوط پیروکار ہے۔ "اہم بات یہ ہے کہ، یہ شراکت داری ہمیں خوبصورتی اور ذاتی نگہداشت کی جگہ کو آگے بڑھانے میں مدد دے گی۔
ریلائنس بیوٹی اینڈ پرسنل کیئر لمیٹڈ ہندوستان کے 13 شہروں میں پھیلے 26 سیفورا اسٹورز حاصل کرے گی۔ حصول کے وقت کے دوران، اسٹور اور ویب سائٹ معمول کے مطابق کام کرتی رہیں گی۔ ریلائنس بیوٹی اینڈ پرسنل کیئر لمیٹڈ آر آر وی ایل کے لیے خوبصورتی کا کاروبار چلاتا ہے اور یہ شراکت کمپنی کے پورٹ فولیو کو مزید بڑھا دے گی۔ ہندوستانی خوبصورتی اور ذاتی نگہداشت کی مارکیٹ کی مالیت 17 بلین  امریکی ڈالرہے اور 11% کی  سی اے جی آ ر سے بڑھ رہی ہے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ یہ ابھی ابتدائی مراحل میں ہے۔

Related posts

AJIO نے بگ بولڈ سیل کا اعلان کیا

Siyasi Manzar

Reliance:ریلائنس مختلف پیشہ ورانہ شعبوں میں گریجویٹ انجینئرزکی خدمات حاصل کرے گا

Siyasi Manzar

ریلائنس ریٹیل کے پہلے ’’سودیش‘‘اسٹور کاحیدرآباد میں آغازنیتا امبانی نے افتتاح کیا

Siyasi Manzar

Leave a Comment