Siyasi Manzar
راجدھانی

’’سنہ سمواد‘‘ مہم کے رابطہ سربراہ نے قومی صدر جمال صدیقی کو رپورٹ پیش کی

"مائنارٹی سنہ سمواد” مہم کے تحت، بی جے پی اقلیتی مورچہ نے 1524 اقلیتی اکثریت والی قانون ساز اسمبلی میں سنہ  سمواد پروگرام کا انعقاد کیا۔

نئی دہلی. بی جے پی اقلیتی مورچہ کے قومی صدر جمال صدیقی کی قیادت میں چلائی جا رہی "اقلیتی سنیہ سمواد” میگا مہم کے تحت، صوفی سمواد، کرشچن سمواد، سکھ سمواد، جین سمواد کو "سنیہ سمواد پروگرام” کے ذریعے 1524 اقلیتی اکثریتی قانون ساز اسمبلیوں میں منظم کیا گیا۔ ملک کا ڈائیلاگ، خیر سگالی ڈائیلاگ اور مودی کو دوست بنایا۔ جس کی رپورٹ "مائنارٹی افیکشن سمواد” مہم کے قومی رابطہ سربراہ جوزف جان ہاکنس نے نئی دہلی میں بی جے پی کے مرکزی صدر دفتر میں قومی صدر جمال صدیقی کو پیش کی۔
نیشنل معاون میڈیا انچارج فیصل ممتاز نے میڈیا کو بتایا کہ اقلیتی "سنیہ سمواد” مہا ابھیان کے ذریعے، اقلیتی مورچہ نے ملک بھر میں تمام اقلیتی
برادریوں کو اس پروگرام کے تحت وزیر اعظم جناب نریندر مودی کی طرف سے اقلیتی سماج کے لیے کیے گئے کاموں سے آگاہ کیا ہے۔ اور وزیر اعظم نے عوامی بہبود کی اسکیموں کے بارے میں جانکاری دی اور سماج کے بااثر لوگوں سے خطاب کیا۔ انہوں نے بتایا کہ بی جے پی اقلیتی مورچہ نے 37 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں سے 35 میں اس پروگرام کا انعقاد کیاجو کہ ملک کا 94.59 فیصد ہے۔ اور یہ پروگرام ملک کی کل 4129 اسمبلیوں میں سے 1524 اقلیتی اکثریتی اسمبلیوں میں منعقد کیا گیاجو کہ ہندوستان کی کل اسمبلیوں کے 36.9 فیصد میں منظم ہے۔

Related posts

Ajay Roy:Congress:صرف کانگریس ہی بی جے پی کو شکست دے سکتی ہےبی جے پی کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے یوپی کے لوگوں کو روزگار کے لیے باہر جانا پڑا ہے: اجے رائے

Siyasi Manzar

جمعیۃعلماء ہند کی قانونی مدد سے 11مسلم نوجوانوں کی ضمانت کی درخواست منظور

Siyasi Manzar

شخصیت کی تعمیر کے لیے نصابی اور ہم نصابی دونوں سرگرمیاں اہم ہیں:پروفیسر اقبال حسین

Siyasi Manzar