Siyasi Manzar
عالمی خبریں قومی خبریں

H9N2 Update: چین میں تیزی سے پھیلنے والی پراسرار بیماری سے متعلق ملک میں الرٹ، وزارت صحت نے بتا دی یہ اہم بات

ڈریگن سمیت پوری دنیا ابھی کورونا کی وبا سے مکمل طور پر نہیں نکلی تھی کہ چین میں ایک مختلف قسم کی بیماری کے کیسز سامنے آئے۔ یہ بیماری بچوں کو متاثر کرتی ہے۔ اس کے کیسز شمالی چین میں دیکھے گئے۔ تاہم، بھارتی حکومت چینی بچوں میں پھیلنے والے H9N2 کیسز کے پھیلنے پر گہری نظر رکھے ہوئے ہے۔

، نئی دہلی،24 نومبر(ایجنسی) ڈریگن سمیت پوری دنیا ابھی کورونا کی وبا سے مکمل طور پر نہیں نکلی تھی کہ چین میں ایک مختلف قسم کی بیماری کے کیسز سامنے آئے۔ یہ بیماری بچوں کو متاثر کرتی ہے۔ اس کے کیسز شمالی چین میں دیکھے گئے۔ تاہم، بھارتی حکومت چینی بچوں میں پھیلنے والے H9N2 کیسز کے پھیلنے پر گہری نظر رکھے ہوئے ہے۔
بھارت ایمرجنسی کے لیے تیار ہے۔
وزارت صحت H9N2 کے پھیلنے اور چین میں بچوں میں پھیلنے والی سانس کی بیماریوں کے جھرمٹ پر گہری نظر رکھے ہوئے ہے۔ وزارت صحت کے مطابق، ایویئن انفلوئنزا کیس کے ساتھ ساتھ چین میں رپورٹ ہونے والی سانس کی بیماری کے جھرمٹ سے ہندوستان کو خطرہ کم ہے۔
ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ ہندوستان چین میں انفلوئنزا کی موجودہ صورتحال سے پیدا ہونے والی کسی بھی قسم کی ہنگامی صورتحال کے لیے تیار ہے۔
وزارت صحت کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ کچھ میڈیا رپورٹس میں شمالی چین میں بچوں میں سانس کی بیماریوں کے کیسز میں اضافے کا اشارہ دیا گیا ہے جس کے حوالے سے عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) نے بھی ایک بیان جاری کیا ہے۔
سانس کی بیماریوں میں اضافہ
موجودہ معلومات کے مطابق چین میں گزشتہ چند ہفتوں میں سانس کی بیماریوں کے واقعات میں اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔
وزارت کے مطابق، بچوں میں سانس کی بیماری کی عام وجوہات کو شامل کیا گیا تھا اور کسی غیر معمولی پیتھوجینز کی نشاندہی نہیں کی گئی تھی۔

Related posts

شہباز شریف یکم مارچ کو وزیراعظم کے عہدے کا حلف لیں گے

Siyasi Manzar

اسلام کے وجودکیلئے مدارس لازمی:مولانا ارشدمدنی Maulana Arshad Madani

Siyasi Manzar

یوپی بورڈ آف مدرسہ ایجوکیشن قانون منسوخ

Siyasi Manzar

Leave a Comment