Siyasi Manzar
Top News راجدھانی

کانگریس نے رائے بریلی،امیٹھی سے لوک سبھاامیدواروں کی فہرست جاری کی

راہول گاندھی رائے بریلی سے اور کے ایل شرما امیٹھی سے انتخاب لڑیں گے

نئی دہلی ،کانگریس نے لوک سبھا انتخابات میں نامزدگی کے آخری لمحات میں اپنے کارڈ کا انکشاف کیا ہے۔ پارٹی نے راہل گاندھی کو رائے بریلی اور کشوری لال شرما کو امیٹھی سے امیدوار قرار دیا ہے۔ دونوں کے ناموں کی فہرست آ گئی ہے۔ راہل گاندھی اب تک امیٹھی سے الیکشن لڑتے رہے ہیں۔ اس بار پارٹی نے اپنی سیٹ تبدیل کی ہے۔
کانگریس نے لوک سبھا انتخابات میں نامزدگی کے آخری لمحات میں اپنے کارڈ کا انکشاف کیا ہے۔ پارٹی نے راہل گاندھی کو رائے بریلی اور کشوری لال شرما کو امیٹھی سے امیدوار قرار دیا ہے۔ دونوں کے ناموں کی فہرست آ گئی ہے۔ راہل گاندھی اب بھی امیٹھی سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ اس بار پارٹی نے اپنی سیٹ تبدیل کی ہے۔ جبکہ کے ایل شرما پہلی بار انتخابی میدان میں اتریں گے۔
شرما کو سونیا گاندھی کا قریبی سمجھا جاتا ہے۔ اب تک وہ رائے بریلی میں ایم پی کے نمائندے کی حیثیت سے ذمہ داری نبھا رہے ہیں۔ سات مرحلوں میں ہونے والے عام انتخابات کے پانچویں مرحلے میں 20 مئی کو امیٹھی اور رائے بریلی کی سیٹوں پر ووٹنگ ہوگی۔ یہ دونوں نشستیں روایتی طور پر گاندھی-نہرو خاندان کے پاس رہی ہیں۔ پہلی بار پارٹی نے امیٹھی سے غیر گاندھی خاندان سے امیدوار کھڑا کیا ہے۔
اسمرتی ایرانی امیٹھی میں بی جے پی سے الیکشن لڑ رہی ہیں۔
آپ کو بتا دیں کہ امیٹھی سے بی جے پی کی رکن اسمبلی اسمرتی ایرانی ایک بار پھر انتخابی میدان میں ہیں۔ وہیں رائے بریلی سے بی جے پی نے دوسری بار دنیش پرتاپ سنگھ پر اعتماد ظاہر کیا ہے۔ دنیش 2019 کے انتخابات ہار گئے تھے۔ 2019 میں کانگریس لیڈر سونیا گاندھی نے رائے بریلی سے کامیابی حاصل کی تھی۔

Related posts

تیمار پور کے ایم ایل اے دلیپ پانڈے نے تیمار پور اسمبلی کے وزیرآباد گاؤں میں چھٹھ پوجا کے لیے تیار کیے جا رہے چھٹھ گھاٹ کا معائنہ کیا

Siyasi Manzar

غالب انسٹی ٹیوٹ کے زیر اہتمام پروفیسر صدیق الرحمٰن قدوائی کے اعزاز میں استقبالیہ

Siyasi Manzar

نئے ووٹرز کے اندراج کے لیے خصوصی کیمپ کا انعقاد

Siyasi Manzar