Siyasi Manzar
علاقائی خبریں

مسلم کمیٹی امروہہ کے زیر اہتمام جلسہ شب نور کا انعقاد

علماء کرام کے بصیرت افروز خطبات و نعتیہ کلام سے پرنور ہوئی فضاء

سالار غازی
مسلم کمیٹی امروہہ کے زیراہتمام گزشتہ شب اناروالی زیارت نزد بازار شفاعت پوتہ میں عقیدت واحترام کے ساتھ روایتی جلسہ سیرت پاک "محفل شب نور” کا انعقاد زیر صدارت صدر مسلم کمیٹی امروہہ سرتاج عالم منصوری کے ہوا نظامت کے فرائض حاجی خورشید انور چیرمین نگراں کمیٹی نے کی محفل کا آغاز معروف قاری احسان اللہ صاحب نے تلاوت قرآن سے کیا۔ انٹرنیشنل صوفی مشن دہلی کے چیئرمین ڈاکٹر ماجد دیوبندی، مولانا سعد امروہی، زبیر ابن سیفی، حافظ شمیم ​​امروہی، حافظ قاری انس مرزا نے بارگاہ رسالت میں نعتیہ کلام کا نذرانہ پیش کیامہمان خصوصی ممبئی سے تشریف لائے سابق ایم پی مولانا عبید اللہ خان اعظمی نے کہا کہ صرف شب برات ہی نہیں، پورا شعبان مہینہ بہت اہم اور بابرکت ہے، اس مہینے کا تذکرہ کرتے ہوئے رسول اللہ ﷺ نے فرمایا۔ کہ شعبان میرا مہینہ ہے اور رجب اللہ کا مہینہ ہے اور رمضان میری امت کا مہینہ ہے، شعبان گناہوں کے کفارے کا مہینہ ہے اور رمضان پاکیزگی کا مہینہ ہے۔ اس کے علاوہ شب برأت میں اللہ تعالیٰ سب سے پہلے آسمان پر تشریف لاتے ہیں اور فرماتے ہیں کوئی ہے مانگنے والا، ہے کوئی استغفار کرنے والا، ہے کوئی رزق مانگنے والا، ہے اس رات۔ اللہ تعالیٰ خود فرماتا ہے تم کیا مانگتے ہو رات کو چند لوگوں کے سوا سب کی دعائیں قبول ہوتی ہیں جامعہ ہمدرد دہلی کے پروفیسر محمد احمد نعیمی نے کہا کہ اسلام کا مفہوم امن و سلامتی ہے۔ آج پوری دنیا کو امن، اتحاد اور بھائی چارے کی ضرورت ہے۔

اسلام نے امن، ہم آہنگی اور بھائی چارے کے راستے پر چلنے کا پیغام دیا ہے۔ اس راستے پر چلنے سے ملک، دنیا اور پھر انسانیت کے لیے اچھے نتائج سامنے آتے ہیں پرنسپل جامعہ اہلبیت دہلی سید عسکری صاحب، اسلام اللہ کا پسندیدہ ترین دین اور دین ہے۔ قرآن شریف کی تیسری سورہ آل عمران کی آیت نمبر 19 اس کی تصدیق کرتی ہے۔ 1 لاکھ 24 ہزار انبیاء اس دین کی تبلیغ کے لیے اس دنیا میں آتے رہے اور اللہ کا پیغام دنیا تک پہنچاتے رہے۔ آخر میں مسلمانوں کے آخری نبی حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم تھے۔ اس دین و مذہب کی تبلیغ اس انداز اور فخر سے کی کہ اسلام قیامت تک محفوظ و مامون ہو گیا۔حضرت مفتی سید محمد سالم نے اتحاد بین المسلمین موضع پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ اللہ تعالیٰ قرآن مجید میں ارشاد فرماتا ہے: ’’تم سب مل کر اللہ کی رسی کو مضبوطی سے تھام لو (یعنی قرآن کریم کے بتائے ہوئے راستے اور طریقوں پر چلو)۔ ایک دوسرے میں نعتفکری مت کرو (اگر تم نعت فکری کی وجہ سے آپس میں بکھر گئے تو دشمن کے مقابلے میں ناکام ہو جاؤ گے اور تمہاری طاقت اور قوت ختم ہو جائے گی)۔
سابق ایم پی امروہہ لوک سبھا راشد علوی اور سابق ایم ایل سی حاجی پرویز علی نے بھی اپنے خیالات کا اظہار کیا۔ آخر میں مولانا عبید اللہ خان اعظمی صاحب نے قوم کی سلامتی کے لیے دعا کی اس موقع پرپر سرتاج عالم منصوری، حاجی خورشید انور، منصور احمد ایڈوکیٹ، سید محبوب حسین زیدی، حاجی عبدالقیوم رائنی، حاجی علی امام رضوی ایڈوکیٹ، قمر نقوی، مرغوب صدیقی، مراد عارف ایڈوکیٹ، سید اکرام حسین زیدی، حاجی اقبال ایڈوکیٹ احمد انصاری، ای دانش صدیقی، عبدالوہاب سیفی، ظفر شاہ خان، امجد ادریسی ایڈوکیٹ افسر بخش، سرکار عالم وغیرہ۔ موجود رہے

Related posts

مدرسہ امداد الغرباء بلوا روتہٹ نیپال کا جلسہ دستار بندی بحسن وخوبی اختتام پذیر

Siyasi Manzar

الفلاح فاؤنڈیشن (بلڈ ڈونیٹ گروپ) آئندہ برس سے "خون عطیہ بیداری "ملک گیر تحریک چلائے گی

Siyasi Manzar

فروغ اردو کے لیے اردو اکیڈیمی کی اسکیمات پر موثر عمل آوری ناگزیر

Siyasi Manzar

Leave a Comment