Siyasi Manzar
قومی خبریں

حاجی سید سلمان چشتی نے چشتی فاؤنڈیشن کے ساتھ انڈین مینارٹی فاؤنڈیشن اور حضرت بابا تاج الدین ٹرسٹ کے ناگ پور سدبھاونا سمیلن سے خطاب کیا

ناگ پور، مہاراشٹر، انڈین مینارٹی فاؤنڈیشن (آئی ایم ایف)، دہلی نے حضرت بابا تاج الدین ٹرسٹ، ناگپور، اور چشتی فاؤنڈیشن – اجمیر شریف کے اشتراک سے ‘ناگ پور سدبھاونا سمیگن – ایک بھارت – شریسٹھا بھارت کو فخر کے ساتھ پیش کیا۔ اس تقریب میں معزز رہنماؤں اور روحانی بزرگوں نے شرکت کی، جس کا مقصد متنوع برادریوں میں امن، اتحاد اور شمولیت کو فروغ دینا تھا۔
معزز راجیہ سبھا ممبر پارلیمنٹ اور آئی ایم ایف کے کنوینر ستنام سنگھ سندھو نے بطور مہمان خصوصی اس تقریب کی صدارت کی۔ اپنے خطاب میں، انہوں نے G-20 سربراہی اجلاس جیسے بین الاقوامی اجتماعات کے ساتھ ہم آہنگی پیدا کرتے ہوئے عالمی امن اور تعاون کو فروغ دینے کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے ریمارکس دیے کہ "اس طرح کے سدبھاونا اجلاس تمام اقوام میں امن اور ہم آہنگی کو فروغ دینے کے راستے تلاش کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرتے ہیں۔”

حاجی سید سلمان چشتی، گدی نشین – درگاہ اجمیر شریف اور چیئرمین چشتی فاؤنڈیشن نے صوفیانہ تعلیمات کی لازوال حکمت پر روشنی ڈالتے ہوئے انسانیت کی خدمت اور امن کے پیغام کو عام کرنے کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا، "ہندوستان بھر میں صوفی سجنوں اور درگاہوں کی میراث نسلوں سے آگے ہے، جو ہمیں ہم آہنگی اور ہمدردی کو فروغ دینے کی ترغیب دیتی ہے۔” انہوں نے وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت کی بھی تعریف کی، یہ کہتے ہوئے، "دنیا ہندوستان کی طرف دیکھ رہی ہے اور وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ہندوستان کی عالمی سطح پر پہچان ان کے دور اندیشی کا ثبوت ہے۔”
ناگ پور سدبھاونا تقریب حضرت بابا تاج الدین کی مقدس درگاہ کے پس منظر میں منعقد ہوئی، جو صوفی سنتوں کے ذریعہ دیے گئے محبت اور رواداری کے عالمگیر پیغام کی علامت ہے۔ ستنام سنگھ سندھو نے ہندوستان بھر میں صوفی درگاہ کی اہمیت پر روشنی ڈالی، جو ہندوؤں، مسلمانوں، سکھوں، جینوں، عیسائیوں، بدھسٹوں اور پارسیوں سمیت مختلف مذاہب کے لوگوں کے لیے روحانیت کی روشنی کا کام کرتی ہے۔
اسٹیج پر موجود معزز شخصیات میں آئی ایم ایف کی بانی، ہمانی سود؛ اجمیر شریف درگاہ کے گدی نشین حاجی سید سلمان چشتی، حضرت بابا تاج الدین ٹرسٹ کے چیئرمین پیارے ضیاء خان۔ نائب صدر، ڈاکٹر سریندر جچکر؛ سکریٹری تاج احمد راجہ۔ چیرمین حاجی فرخ بھائی باولہ؛ برجن رینڈیلیا؛ حاجی عمران خان گجیندرپال سنگھ لوہیا، اور مصطفی ٹوپی والاموجود رہے۔

ہندوستانی اقلیتی فاؤنڈیشن نے حضرت بابا تاج الدین کو ان کے مقدس مزار پر چادر اور پھول چڑھا کر خراج عقیدت پیش کیا، جو ان کی ہمدردی اور ہم آہنگی کی تعلیمات کے احترام اور احترام کی علامت ہے۔ تقریب کے دوران، حاضرین نے اجتماعی طور پر ہندوستان بھر میں اتحاد، امن اور ہم آہنگی اور عزت مآب وزیر اعظم جناب نریندر مودی کی صحت و تندرستی کے لیے دعا کی۔
تاج آباد ٹرسٹ کے چیئرمین پیارے ضیاء خان نے وزیر اعظم نریندر مودی کے صوفی کوریڈور کے قیام کے اقدام کی ستائش کی، جس کا مقصد ملک بھر میں صوفی مزارات کو جوڑنا ہے۔ انہوں نے ثقافتی اور روحانی ورثے کے اس اہم پہلو پر توجہ دینے والے پہلے رہنما کے طور پر وزیر اعظم مودی کی ستائش کی۔
‘ناگ پور سدبھاونا سمیلن ایک بھارت – شریسٹھا بھارت نے ایک ہم آہنگ معاشرے کو فروغ دینے میں اتحاد، ہمدردی اور باہمی احترام کی طاقت کی ایک پُرجوش یاد دہانی کے طور پر کام کیا۔ جیسے جیسے قوم ترقی اور شمولیت کی طرف اپنا سفر جاری رکھے ہوئے ہے، ایسے اقدامات امن اور افہام و تفہیم کی ثقافت کو پروان چڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

Related posts

I.N.D.I.A:اتحاد کا بندھن ٹوٹ رہا ہے، ممتا۔ اکھلیش اور نتیش کے انتقامی رویے نے کانگریس کی مشکلات میں اضافہ کیا۔ 6 دسمبر کو کیا ہوگا؟

Siyasi Manzar

Congress Released Election Manifesto for Telangana Assembly Elections 2023 کانگریس نے تلنگانہ اسمبلی انتخابات 2023 کے لئے انتخابی منشور جار ی کیا

Siyasi Manzar

Malik Arjun Kharge,Rahul Gandhi:ملک ارجن کھڑگے اور راہل گاندھی کی قیادت میں عام لوگوں کے لیے کانگریس کی لڑائی جاری رہے گی: ڈاکٹر علیم اللہ خان

Siyasi Manzar

Leave a Comment