Siyasi Manzar
راجدھانی

اے ایم یو کے نئے وائس چانسلر کے پینل بننے پر استقبال : ارشاد احمد

نئی دہلی :6 نومبر (ایس ایم نیوز) علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کے سابق صدر اور سپریم کورٹ کے وکیل ارشاد احمد نے ایک پریس ریلیز میں کہا کہ علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کورٹ کے ممبران نے اپنی دانشمندی کا استعمال کرتے ہوئے سب سے زیادہ ووٹوں کے ساتھ تین ناموں کا پینل بنایا ہے، جس میں ایک نمبر لیکن پروفیسر۔ ایم یو ربانی دوسرے نمبر پر پروفیسر فیضان مصطفی اور تیسرے نمبر پر پروفیسر نعیمہ خاتون ہیں۔
ارشاد احمد نے اپنے بیان میں علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کورٹ کے ارکان کا خیر مقدم کیا ہے کہ یہ تین نام جو اب صدر جمہوریہ کے پاس جائیں گے اچھے نام ہیں۔ اور ان تینوں ناموں میں سے کسی ایک کو صدر جمہوریہ علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کا نیا وائس چانسلر بننے کے لیے منتخب کر سکتے ہیں۔اس وقت جس نام کا سب سے زیادہ چرچا ہو رہا ہے وہ پروفیسر فیضان مصطفیٰ کا ہے، وہ علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کی کئی کرسیوں پر خدمات انجام دے چکے ہیں اور رجسٹرار بھی رہ چکے ہیں، وہ کئی دیگر یونیورسٹیوں کے وائس چانسلر بھی رہ چکے ہیں۔ اس لیے اگر ایسے شخص کو موقع ملے تو مجھے امید ہے کہ وہ علی گڑھ کا نام مزید بلند کریں گے۔
ویسے پروفیسر ایم یو ربانی اور پروفیسر نعیمہ خاتون بھی علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کے سابق طالب علم ہیں اور یہ دونوں علی گڑھ کو اچھی طرح سمجھتے ہیں۔لیکن اس وقت علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کو ایک ایسے شخص کی ضرورت ہے جو اس کے ماہرین تعلیم کے ساتھ ساتھ علی گڑھ کی پرانی شبیہ کو بحال کر سکے اور طلبہ کے اندر نئی توانائی اور جوش پیدا کر سکے جو باہر کے طلبہ سے بہتر مقابلہ کر سکے۔اس وقت یونیورسٹی کو چار محاذوں پر کام کرنا ہوگا، سب سے پہلے طلبہ میں اعتماد بحال کرنا ہوگا۔ دوسری بات یہ ہے کہ وہاں کی معاشی صورتحال بھی اچھی نہیں ہے، ملازمین کے بہت سارے مسائل ہیں اس کو درست کرنا ہوگا۔ یونیورسٹی کے اساتذہ میں جو گروہ بندی ہے اسے ٹھیک کرنا ہو گا اور سب کو ساتھ لے کر چلنا ہو گا اور چوتھا یہ کہ ہاسٹل اور تعلیمی حالات کو بہتر کرنا ہو گا۔اس سب کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ پروفیسر فیضان مصطفی ایک بہتر آپشن ہیں اور اے ایم یو کے اگلے وائس چانسلر کے طور پر ان کا انتخاب ایک اچھا قدم ہوگا۔ارشاد احمد نے بتایا کہ پینل کے آنے کے بعد ابنائے قدیم کی ٹیم صدر مملکت سے ملاقات کر کے اپنے خیالات پیش کرے گی۔

Related posts

عدالت نے اروند کیجریوال کوچھ دنوں کے ریمانڈ پرای ڈی کی حراست میں بھیجا

Siyasi Manzar

محبوب الٰہی حضرت نظام الدین اولیاء کے 720ویں عرس شریف کے اختتام پر کابینہ کے وزیر عمران حسین نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی

Siyasi Manzar

شعبۂ تعلیمی مطالعات میں منعقد جشنِ اردو پروگرام میں امتیاز احمد کی ترجمہ شدہ کتاب ’’ارتقائے خودی اور تعلیم‘‘ کی رسمِ رونمائی

Siyasi Manzar

Leave a Comment