Siyasi Manzar
قومی خبریں

Rajgarh: بورویل سے نکل کر زندگی کی جنگ ہار گئی پانچ سالہ معصوم بچی، بھوپال میں علاج کے دوران موت ہو گئی

 (Girl Fell In Borewell Rajgarh)راج گڑھ: بورویل سے نکل کر زندگی کی جنگ ہار گئی پانچ سالہ معصوم بچی، بھوپال میں علاج کے دوران موت ہو گئی۔
راج گڑھ: بورویل سے نکل کر زندگی کی جنگ ہار گئی پانچ سالہ معصوم بچی، بھوپال میں علاج کے دوران فوت ہو گئی۔

لڑکی بورویل میں گر گئی راج گڑھ: کھلے بورویل میں گرنے سے پانچ سالہ بچی کی موت۔

راج گڑھ-پیپلیہ رسوڈا،06 دسمبر منگل کو راج گڑھ ضلع کے پپلیا رسودا گاؤں میں ایک پانچ سالہ بچی کھلے بورویل میں گر گئی، جسے بچا کر بحفاظت باہر نکال لیا گیا۔ اس کے بعد لڑکی کو علاج کے لیے بھوپال کے حمیدیہ اسپتال ریفر کیا گیا، لیکن علاج کے دوران اس کی موت ہوگئی۔بورویل میں بچی کو آکسیجن دینے کی کوشش کی گئی۔
لڑکی کے کھلے بورویل میں گرنے کی اطلاع ملنے پر پولیس موقع پر پہنچی۔ بچی کو آکسیجن دینے کی کوشش کی گئی۔ اس دوران بور کے اندر سے لڑکی کی آواز سنائی دے رہی تھی۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی ایس ڈی آر ایف کی ٹیم، کلکٹر، ایس پی اور ایم ایل اے بھی موقع پر پہنچ گئے۔
لڑکی کھیلتے ہوئے بورویل میں گر گئی۔
پٹڈیا ڈھاکڈ گاؤں کے رہنے والے روی بھلالا کی پانچ سالہ بیٹی اپنے نانا نانی کے گاؤں پپلیا رسوڈا گئی تھی۔ یہاں لڑکی کے نانا اندر بھیلا کے فارم پر ایک بورویل ہے۔ منگل کی دیر رات کھیلتے ہوئے لڑکی کھلے بورویل میں گر گئی۔ اس کے بعد واقعہ کی اطلاع بوڈا تھانے کو دی گئی۔
بورویل سے لڑکی کی آواز آ رہی تھی۔
بوڈا تھانہ انچارج فورس کے ساتھ گاؤں پہنچے۔ آکسیجن فراہم کرنے کے لیے ٹیم کو بھی موقع پر بلایا۔ ٹیم نے بورویل میں رسی ڈال کر اسے باہر نکالنے کی کوشش کی۔ لڑکی کی آواز آرہی تھی۔ لڑکی رسی کو پکڑنے کی کوشش کرتی رہی لیکن وہ بار بار ہار رہی تھی۔ آخر کار اسے نازک حالت میں باہر نکال کر بھوپال ریفر کر دیا گیا، لیکن اس کی جان نہ بچ سکی۔

Related posts

ممبئی میں تین روزہ جشنِ اڈما۔ 2023 کا آج سے آغاز، آیوش ہیلتھ میلہ کا شایان شان افتتاح

Siyasi Manzar

اردو کے بقا اور استحکام کے لئے قومی کونسل کی کاوشیں قابل ستائش ہیں۔عبدالحکیم مدنی

Siyasi Manzar

Dr. Mohamed Ayub Peace Party of India:بلرام پور میں پیس پارٹی کی سوراج ریلی کا انعقاد

Siyasi Manzar

Leave a Comment