Siyasi Manzar
قومی خبریں

Rajasthan Election 2023: اشوک گہلوت نے بی جے پی کو نشانہ بنایا، کہا- کس چیز نے بی جے پی کو پی ایم مودی کے چہرے پر الیکشن لڑنے پر مجبور کیا؟

راجستھان اسمبلی الیکشن 2023 راجستھان کے سی ایم اشوک گہلوت نے کہا کہ یہ اسمبلی الیکشن ہے نہ کہ پارلیمانی الیکشن۔ انہیں (بی جے پی) کو خود سے پوچھنا چاہئے کہ انہیں کس چیز نے پی ایم کے چہرے پر الیکشن لڑنے پر مجبور کیا؟ بی جے پی پہلے بھی اقتدار میں ہے اور اپوزیشن میں ہے، پھر وزیر اعظم کے چہرےپر الیکشن کیوں لڑ رہی ہے؟

جے پور (راجستھان)22، نومبر(ایس ایم نیوز) راجستھان میں 25 نومبر کو اسمبلی انتخابات ہونے جا رہے ہیں۔ حکمران جماعت اور اپوزیشن انتخابات سے قبل مسلسل ریلیاں نکال رہے ہیں۔ اس دوران فریقین ایک دوسرے پر الزامات لگاتے بھی نظر آرہے ہیں۔
ساتھ ہی راجستھان کے سی ایم اشوک گہلوت نے کہا کہ یہ اسمبلی الیکشن ہے، پارلیمانی الیکشن نہیں۔ انہیں (بی جے پی) کو خود سے پوچھنا چاہئے کہ انہیں کس چیز نے پی ایم کے چہرے پر الیکشن لڑنے پر مجبور کیا؟ بی جے پی پہلے بھی اقتدار میں رہی ہے، اپوزیشن میں بھی ہے، پھر وزیر اعظم کے چہرے پر الیکشن کیوں لڑ رہی ہے؟
راجستھان کے سی ایم گہلوت نے کہا کہ یہ باہر کے لوگ لوگوں کو اکسانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہم انہیں چیلنج کرتے ہیں کہ اگر ان میں ہمت ہے تو ہماری کارکردگی، ہماری ضمانتوں، ہمارے منصوبوں کی خامیوں پر بات کریں۔

Related posts

قابل اعتراض فتویٰ! سہارنپور پولیس کو دارالعلوم دیوبند کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے کی ہدایت

Siyasi Manzar

قرآن کریم کے آفاقی پیغام کو پوری دنیا کو پہونچانا ہم سب کی ذمہ داری:مولانا انیس الرحمن قاسمی

Siyasi Manzar

عربی مدرسے اور سنسکرت ادارے ایجوکیشن کوڈ کے ایک ہی باب اورینٹل لینگویج ادارے کے طور پر گرانٹ حاصل کر رہے ہیں تو سوال صرف مدرسوں پر ہی کیوں ؟دیوان صاحب زماں

Siyasi Manzar

Leave a Comment