Siyasi Manzar
عالمی خبریں

Israel Hamas War News Live: ا24گھنٹوں کےدوران اسرائیل کے حملوں سے 700 فلسطینی ہلاک

غزہ میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اسرائیلی فضائی حملوں میں سیکڑوں فلسطینی ہلاک ہو چکے ہیں۔ اسرائیلی فوج نے غزہ کے دوسرے بڑے شہر خان یونس کے ارد گرد کے علاقے کو بھی خالی کرنے کا حکم دیا ہے۔
الجزیرہ نے غزہ میں سرکاری میڈیا کے دفتر کے ڈائریکٹر جنرل کو بتایا کہ جمعہ کو سات روزہ جنگ بندی ختم ہونے کے بعد اسرائیل کی جانب سے دوبارہ بمباری شروع کرنے کے بعد سے اب تک 700 سے زائد فلسطینی ہلاک ہو چکے ہیں۔
حماس کے مہلک حملے کے بعد 7 اکتوبر کو اسرائیل کی جانب سے فوجی کارروائی شروع کرنے کے بعد سے اب تک 15 لاکھ سے زیادہ لوگ بے گھر ہو چکے ہیں، جن میں سے زیادہ تر کا تعلق شمالی غزہ سے ہے۔یونیسیف کے عالمی ترجمان جیمز ایلڈر نے کہا: “آپ جہاں کہیں بھی جائیں، گولیوں کے زخم، دماغی چوٹوں اور ہڈیوں کے ٹوٹے ہوئے بچے ہیں۔ ان بچوں کی مائیں ان کے لیے رو رہی ہیں۔ غزہ کے لوگ ایسے لگ رہے ہیں جیسے موت چند قدم کے فاصلے پر ہے۔ ان سے یہ بہت دور ہے۔ اس وقت یہ ایک مکمل شمشان گھر لگتا ہے۔”
اسپتال میں ایسوسی ایٹڈ پریس کے ایک صحافی کے مطابق خان یونس کے مرکزی اسپتال میں اتوار کی صبح اسرائیلی فضائی حملے سے کم از کم تین ہلاک اور درجنوں زخمی ہوئے جو شہر کے مشرقی حصے میں ایک رہائشی عمارت کو نشانہ بنایا گیا۔
اس کے علاوہ پٹی کے مرکزی علاقوں میں اسرائیلی بمباری میں ہلاک ہونے والے 31 افراد کی لاشیں غزہ کے مرکزی شہر دیر البلاح میں واقع الاقصی شہداء اسپتال لے جائی گئی ہیں، اسپتال کے ایک انتظامی ملازم عمر الدراوی نے بتایا۔
شمالی غزہ میں امدادی ٹیمیں اتوار کے روز جبلیہ پناہ گزین کیمپ اور غزہ شہر کے دیگر عمارتوں کے ملبے کو کھودنے کے لیے بہت کم سامان کے ساتھ ممکنہ زندہ بچ جانے والوں اور لاشوں کی تلاش میں پہنچیں۔
لڑائی میں مستقبل میں کسی بھی قسم کے خاتمے کی امیدیں ہفتے کے روز اس وقت دم توڑ گئیں جب اسرائیل نے اعلان کیا کہ وہ قطری دارالحکومت دوحہ سے مذاکرات کاروں کو نکال رہا ہے، یہ کہتے ہوئے کہ بات چیت ایک “تعطل” تک پہنچ گئی ہے۔
غزہ میں وزارت صحت کے مطابق، اسرائیل 7 اکتوبر سے غزہ پر حملوں میں 15,200 سے زیادہ فلسطینیوں کو ہلاک کر چکا ہے۔

Related posts

سعودی عرب کا G20 سربراہ اجلاس کے موقع پر غزہ میں فوری جنگ بندی کا مطالبہ

Siyasi Manzar

سعودی عرب دنیا کے لئے مثال اور نمونہ ہے:مولانا محمد مصطفیٰ کعبی ازہری

Siyasi Manzar

یورپی یونین فلسطینی ریاست کو تسلیم کرے: ہسپانوی وزیراعظم

Siyasi Manzar

Leave a Comment