Siyasi Manzar
قومی خبریں

Congress Menifesto For Rajasthan: راجستھان: کانگریس کا انتخابی منشور جاری،4لاکھ نوجوانوں کو سرکاری نوکریاں

جے پور: کانگریس نے منگل (21 نومبر) کو ریاست کے عوام کے لیے اپنا منشور جاری کیا۔ کانگریس کے انتخابی منشور کی ریلیز کے دوران پارٹی کے قومی صدر ملکارجن کھڑگے بھی موجود تھے۔ ملکارجن کھڑگے نے خود جے پور میں کانگریس کے وار روم سے یہ منشور جاری کیا۔
کانگریس نے اپنے منشور میں ریاست کے کسانوں، خواتین اور نوجوانوں کی مدد کرنے کی کوشش کی ہے۔ کسانوں، نوجوانوں اور خواتین کو ذہن میں رکھتے ہوئے یہ اعلانات کیے گئے ہیں۔ منشور میں وعدہ کیا گیا ہے کہ کانگریس کی حکومت بننے کے بعد گھر کی خاتون سربراہ کو ہر سال 10 ہزار روپے کی مالی امداد دی جائے گی۔

منشور کی خاص باتیں:
سوامی ناتھن کمیٹی کی سفارشات کے مطابق کسانوں کے لیے ایم ایس پی قانون لایا جائے گا،خاندان کی خاتون سربراہ کو 10 ہزار روپے سالانہ دیے جائیں گے،چرنجیوی انشورنس کی رقم 25 لاکھ روپے سے بڑھا کر 50 لاکھ روپے کر دی جائے گی،4 لاکھ نوجوانوں کو سرکاری نوکریاں دی جائیں گی، 10 لاکھ نوجوانوں کو روزگار دیا جائے گا،پنچایت سطح پر سرکاری ملازمتوں کا ایک نیا کیڈر بنایا جائے گا،گیس سلنڈر فی الحال 500 روپے میں دستیاب ہے، اسے کم کر کے 400 روپے کر دیا جائے گا،ریاست میں آر ٹی ای قانون لانے سے، اس کے تحت پرائیویٹ تعلیمی اداروں میں بھی 12ویں تک کی تعلیم مفت کی جائے گی،منریگا اور اندرا گاندھی شہری روزگار کو 125 سے بڑھا کر 150 دن کیا جائے گا،چھوٹے تاجروں اور دکانداروں کو 5 لاکھ روپے تک کا بلا سود قرض فراہم کرنے کے لیے مرچنٹ کریڈٹ کارڈ اسکیم شروع کی جائے گی،100 تک کی آبادی والے دیہاتوں اور بستیوں کو سڑک کے ذریعے منسلک کیا جائے گا،ہر گاؤں اور شہری وارڈ میں سیکورٹی گارڈز تعینات کئے جائیں گے،رائٹ ٹو ہاؤسنگ ایکٹ لا کر سب کو مکان فراہم کیا جائے گا،ذات پر مبنی مردم شماری کرائی جائے گی۔
کانگریس نے اپنے منشور میں وعدہ کیا ہے کہ سوامی ناتھن کمیٹی کی سفارشات کے مطابق کسانوں کے لیے ایم ایس پی قانون لایا جائے گا۔ چرنجیوی انشورنس کی رقم 25 لاکھ روپے سے بڑھا کر 50 لاکھ روپے کر دی جائے گی۔ کانگریس نے بھی اپنے منشور کے ذریعے ریاست کے نوجوانوں کو راغب کرنے کی کوشش کی ہے۔ کانگریس نے وعدہ کیا ہے کہ چار لاکھ نوجوانوں کو سرکاری نوکریاں دی جائیں گی۔ اس کے علاوہ 10 لاکھ نوجوانوں کو روزگار دیا جائے گا۔
کانگریس نے منشور میں وعدہ کیا ہے کہ پنچایت سطح پر سرکاری ملازمتوں کا ایک نیا کیڈر بنایا جائے گا۔ کانگریس نے بھی اپنے منشور میں ریاست کی خواتین کو راغب کرنے کی کوشش کی ہے۔ کانگریس نے وعدہ کیا ہے کہ گیس سلنڈر جو فی الحال 500 روپے میں مل رہا ہے، اسے کم کر کے 400 روپے کر دیا جائے گا۔ اس کے علاوہ خاندان کی خاتون سربراہ کو ہر سال 10,000 روپے دیے جائیں گے۔ ریاست میں آر ٹی ای قانون لانے سے پرائیویٹ تعلیمی اداروں میں بھی 12ویں تک کی تعلیم مفت کی جائے گی۔ منریگا اور اندرا گاندھی شہری روزگار کو 125 سے بڑھا کر 150 دن کیا جائے گا۔ چھوٹے تاجروں اور دکانداروں کو 5 لاکھ روپے تک کا بلا سود قرض فراہم کرنے کے لیے مرچنٹ کریڈٹ کارڈ اسکیم شروع کی جائے گی۔
25 نومبر کو ہوگی ووٹنگ
واضح رہے کہ راجستھان میں اسمبلی کی 200 سیٹیں ہیں، جن پر 25 نومبر کو ووٹنگ ہوگی۔ 3 دسمبرکو الیکشن کے نتائج آئیں گے۔ ریاست میں بی جے پی اقتدارمیں آنے کے لئے پوری طاقت جھونک رہی ہے۔ وہیں کانگریس اقتدارمیں بنے رہنے کے لئے ہرممکن جدوجہد کر رہی ہے۔ حالانکہ دونوں پارٹیوں کی انتخابی تشہیر کو دیکھنے کے بعد مقابلہ بے حد دلچسپ ہوتا ہوا نظرآرہا ہے۔

Related posts

ممبئی میں تین روزہ جشنِ اڈما۔ 2023 کا آج سے آغاز، آیوش ہیلتھ میلہ کا شایان شان افتتاح

Siyasi Manzar

پورے عالم سے ہزار افراد عمرہ کے لئے بن رہے ہیں شاہی مہمان :نثاراحمدمدنی بھیونڈی

Siyasi Manzar

نہیں ہوسکے گی بیلٹ پیپر سے ووٹنگ

Siyasi Manzar

Leave a Comment