Siyasi Manzar
راجدھانی

کشمیر کو حقیقی آزادی 370 کے خاتمے کے بعد ملی: جمال صدیقی

نہرو کی غلطی سے چھٹکارا پانے میں سات دہائیوں سے زیادہ کا عرصہ لگا: جمال صدیقی

دہلیٖ (پریس ریلیز) بی جے پی اقلیتی مورچہ کے قومی صدر جمال صدیقی نے جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کو ہٹانے کے مودی حکومت کے فیصلے پر ‘سپریم’ مہر کا خیرمقدم کیا۔ پریس کو جاری ایک بیان میں انہوں نے کہا کہ آرٹیکل 370 کے خاتمے کے بعد کشمیر کو حقیقی آزادی ملی ہے۔ ملک کو نہرو کی غلطیوں سے نجات دلانے میں سات دہائیوں سے زیادہ کا عرصہ لگا۔ جو وزیر اعظم مودی کی قیادت والی بی جے پی حکومت میں ممکن ہوا۔ غور طلب ہے کہ سپریم کورٹ کی آئینی بنچ نے جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کو ہٹانے کے مرکز کے فیصلے کو برقرار رکھا اور فیصلہ دیا کہ جموں و کشمیر میں 5 ستمبر 2019 کو مرکزی حکومت کی طرف سے لیا گیا فیصلہ درست تھا ۔ اور یہ بیکقررہگا . اس کے علاوہ سپریم کورٹ نے یہ بھی کہا کہ ریاست میں ستمبر 2024 تک انتخابات کرائے جائیں۔

جمال صدیقی نے کہا کہ یہ 1947 کا اب تک کا سب سے بڑا فیصلہ ہے۔ اب کشمیر کی ہمہ جہت ترقی ہوگی جس کا براہ راست فائدہ وہاں کے لوگوں کو ہوگا۔ کشمیر میں اب تک ایک ایک کر کے عبداللہ‘ مفتی اور علیحدگی پسند جماعت نے حکومت کی اور غریب مسلمانوں کا استحصال کیا۔ 370 ہٹانے سے مسلمانوں کو بھی قبائلی، ایس سی اور او بی سی ریزرویشن کا فائدہ ملے گا، انہیں تعلیم اور نوکریوں میں مواقع ملیں گے، ریزرویشن کی وجہ سے سیاست میں خواتین کی شرکت بھی بڑھے گی۔ معزز سپریم کورٹ نے عدالت میں آکر کشمیریوں کی ترقی کو روکنے اور ترقی کی راہوں کو موڑنے کا فیصلہ سنا کر بھارت کو ایک بہتر بھارت بنانے کی کوشش کی، وزیراعظم نریندر مودی نے کوشش کی۔

انہوں نے کہا کہ آزادی کے وقت سردار پٹیل جنہوں نے پانچ سو سے زائد شاہی ریاستوں کو ہندوستان میں ضم کرکے ہندوستان کی موجودہ جغرافیائی شکل دی، نہرو نے کشمیر کا مسئلہ چین کے پاس لے کر خود اس سے نمٹا، نتیجہ یہ ہوا کہ ماؤنٹ بیٹن اور شیخ کے دباؤ کی وجہ سے عبداللہ سے دوستی برقرار رکھنے کے لیے نہرو نے کشمیر کو خصوصی درجہ دے دیا۔ جبکہ سردار پٹیل نے بھی اپنے دور میں اس کی مخالفت کی تھی۔

Related posts

محترمہ شیفالی شرن نے پریس انفارمیشن بیورو میں پرنسپل ڈائرکٹر جنرل کا عہدہ سنبھالا

Siyasi Manzar

Salahuddin Khan Aam Aadmi Party:صلاح الدین خان کو عام آدمی پارٹی میں ملی نئی ذمہ داری

Siyasi Manzar

North Western Railway:شمالی مغربی ریلوے کو سیکورٹی شیلڈ اور گووند ولبھ پنت شیلڈ سے نوازا گیا

Siyasi Manzar

Leave a Comment