Siyasi Manzar
راجدھانی

مہرولی نئی دہلی میں حضرت شیخ مخدوم سماءالدین سہروردی کے 543 ویں سالانہ عرس کا عالمی شرکت کے ساتھ اختتام

نئی دہلی، 4 دسمبر 2023:حضرت شیخ مخدوم سماءالدین سہروردی کا 543 واں سالانہ عرس، جو کہ ایک معزز سہروردی بزرگ ہیں، 3 دسمبر کو مہرولی، نئی دہلی میں اختتام پذیر ہوا۔ اس سال کے عرس کی نگرانی درگاہ کے سجا دہ نشین پیر بابا انعام حسن (گدری شاہ بابا) نے کی، جس میں بھارت بھر سے اور خاص طور پر بین الاقوامی زائرین کی قابل ذکر تعداد شریک ہوئی۔

دو روزہ تقریب کا آغاز روایتی چادر شریف اور قرآن خوانی سے ہوا۔ دوسرے دن قل شریف، نعت و منقبت کی محفل، لنگر و تبرک کی تقسیم اور ملک کی امن و سلامتی کے لیے مشترکہ دعاؤں کے ساتھ روحانی جوش و خروش بڑھ گیا۔

عرس میں بین الاقوامی حضور نے حضرت مخدوم سماءالدین سہروردی کے وسیع اثر و رسوخ کی گواہی دی۔ وہ نہ صرف برصغیر کی ایک بلند پایہ شخصیت ہیں بلکہ حضرت شیخ جمالی کے روحانی استاد بھی ہیں۔ ان کی تعلیمات اور وراثت آج بھی دنیا بھر کے لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے، جس سے عرس میں مختلف ثقافتوں کے لوگوں کا ایک روحانی اور عقیدتی اجتماع وجود میں آیا۔

عرس کی تکمیل نہ صرف ایک عظیم روحانی رہنما کی یاد کو زندہ رکھتی ہے بلکہ ان کی تعلیمات کی عالمگیر اپیل اور پہنچ کو بھی دکھاتی ہے، جس نے مختلف بین الاقوامی پس منظر کے لوگوں کو عقیدت اور امن کے مشترکہ تجربے میں یکجا کیا۔

Related posts

مرکزی بی جے پی حکومت کے اقتدار کی بھوک نے آج جموں کشمیر کو تباہ کردیا ہے

Siyasi Manzar

عدالت نے اروند کیجریوال کوچھ دنوں کے ریمانڈ پرای ڈی کی حراست میں بھیجا

Siyasi Manzar

بی جے پی اجتماعی انصاف کے ساتھ سب کا وکاس پر یقین رکھتی ہے: جمال صدیقی

Siyasi Manzar

Leave a Comment